sto je to oralni sex?

kad ores a traktor te jebe
Mail poslan bivsim vlasnikom, bratu novog sretnog vlasniku, 20 godina starog stojadina kojemu, bivsi vlasnik prilikom primopredaje nije stigao sve objasniti:-)))

Zdravko,
Velimir je jutros odvezao auto. Eto ga s novim tablicama, neki borj + ON.
Nije ni to lose. Da nisam zadrzao svoje AS, dopao bi me ON. Bolje ON nego
OFF :-).

Jos jednom reci Velimiru da kazaljka ben zina pokazuje malo vise nego
benzina u stvari ima. Zato sam mu i ostavio kanistar s 5 lit. benzina.
Ostavio sam mu i jedno 100 kuna benzina u rezervoaru. Ima i dvije bocice
dodatka za bezolovni vbeznzin. Neka ih u bunkeru drzi okomito. Jedna malo
curi, pa mi ju je Darko poklonio.
Upozori Velimira da:

Zadnja (lijeva) guma malo puista. Dovoljno je savako mjesec dana malo je
dopuniti na pumpi. Prednje bi gume trebalo mijenjati i ako nisu sasvim
celave. Te Toyo gume su nesto najvbolje sto sam imao. Ko lude drze cestu,
meke su ... - nazalost samo prvih pola godine, a onda se potrosi gornji sloj
i postaju nezgodne, da ne kazem opasne. Svakako ih treba mijenjati.

Instrument ploca povremeno gubi kontakt, pa kazaljke padaju na 0 (ili
maksimum?), gori lampica od dugog svjetla, makar nije ukljuceno, a ostale
lampice ne gore. Jedan dobro odmjeren udarac sakom i sve opet radi OK.

Kopca sigurnosnog pojasa slabo hvata, treba pripaziti.!

Kod mene su ostali rezervni kljucevi.

U pomicno "sjenilo" iznad vozacevog sica je ostala zabodena jedna medaljica.
Zamoli brata da mi je sacuva.

Jedan lezaj lupa, no tehniciki i sigurnost s time nemaju veze, trebalo bi
lezaj zamijeniti...

Naslon suvozacevog sica pada, no to je Zdravko "sredio" pa greska ostaje u
familiji. Sic je inace na spustanje, treba izravnati jednu osovimu ispod....
Truba koji puta ne radi. Nije mi jasno zasto. Negdje je los kontakt.

Ulje u motoru treba hitno mijenjati!
KAKO SE NAJLAKSE OBJASNE STVARI SRBIMA?
NIKAKO.SAKA MEDJU ROGOVE I SVE IM JE JASNO